Akgün Üniversite Otomasyon Sistemi; kurumunuzdaki süreçlerinizin bilgi teknolojileri üzerinde konumlandırılmasını sağlayan bir sistemdir. Oluşturulan çözümle birlikte; klasik bir sistem yaklaşımından ziyade üniversitenin bütün birim ve fonksiyonları ile birlikte paydaşlarını...
Geçmişten günümüze kadar bakıldığında insanoğlunun hayatının birçok safhasında “karar verme” durumunda kaldığı görülmektedir. Verilecek her bir karar istenen bir sonuç doğurabileceği gibi karar vericiyi istenmeyen durumlarla da karşı karşıya...
DYS verilerinin modellenerek kullanıcıların yetkileri dâhilinde evraklar hakkında kayıt bilgisi, akış durumu, işlem durumu, imza durumu, arşiv bilgisi, dosya bilgisi raporlarını izledikleri sistemdir. Bu sistemde birim yöneticileri kendi birimleri...
Karar verme aşamasında, tek doğrunun veya tek yanlışın olmadığı ve bunların belirli bir önceliğe göre sıralandıkları, hasta-hekim ilişkisinde ve diğer ilişkilerde sık karşılaşılan bir durumdur. Böyle durumlarda hekimlerin ve...
Finans yönetim sistemi, gerekli olan muhasebe takibinin yapılabilmesi amacı ile Resmi kurum ve kuruluşlarca kullanılmak üzere düzenlenen modül sistemidir. Sistem üzerinde adlandırılan ismi ile Tekdüzen Muhasebe Modulü kurumun işleyişi...
Teknolojinin tüm hızıyla ilerlemeye devam ettiği bu dönemde iletişim olanakları da aynı hızla bu ilerlemeyi takip etmektedir. Hayatımıza yakın bir tarihte girmesine rağmen hepimizin vazgeçilmezi olan cep telefonları sundukları...
Kurum içinde bilgi paylaşımının olmazsa olmaz araçlarından olan dokümanlar iş yaşamının vazgeçilmez parçalarıdır. Öte yandan giderek artan doküman trafiği, bilginin yönetimini imkansızlaştırırken, ofis ortamında da aşağıda sıralanan sorunları beraberinde...
Elektronik Belge Yönetim sistemi belgelerin belli sistematiğe göre yönetilmesi ve arşivlenmesi konularını kapsamaktadır. Gerek firmaların kalite politikaları ve hedefleri, gerekse kompleks teknik belgeler, firma içerisinde oldukça yoğun bir kağıt...
Tedarik Yönetim Sistemi; adından da anlaşılacağı üzere kurum içerisindeki ihtiyaçların ilk talebin yapılması, taleplerin yönetim tarafından değerlendirilmesi, piyasa araştırması, satınalma ve muayene kabul işlemlerine kadar varan; ihtiyaçlarınızı elde ederken...